فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

فیگور (1)

1392/2/15 16:10
نویسنده : مامانی
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم......

این عینک ماله نرگس بود داشتید سرش دعوا میکردید

منم حسابی کلافه شده بودم کلافهکه فکر کردمنیشخند

 

 

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتماچ

 

 

چشمک...نیشخندنیشخند..... از پایتخت خارج اومدییییییییییییییید؟؟؟

 

 

بابا فیگورررررررررررر...قهقهه

 

 

توهم اخر تیپیییییی ها.......خیال باطلخیال باطل

 

 

طبیعت را با خود به خانه ببرید...متفکر..نیشخند

 

 

 

چی بگم .......ابروابرو

 

 

 

ببخشیییییییییییییید....نیشخند

 

 

جیگلتووووو بخولمممممممممممم قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 

 

لبخندقلب

 

 

 

جونم.....تازه از حموم اورده بودمت بلا...چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ضحی
18 فروردین 92 15:19
عزیزم دلم برات تنگ شد چه خوش عکسی ماشالله
سوری مامان زهره
25 فروردین 92 17:34
سلام زینب جان دیشب متوجه شدم، فاطمه جون وبلاگ داره ، خوشحال شدم، با این وبلاگها فاصله ها نزدیکتر میشه. به وبلاگ زهره هم بیا. لینکت کردم
سوری مامان زهره
3 اردیبهشت 92 11:15
کجاااااااااااااییییییییی؟


وای ببخشید چند روزی نیومدم به وبلاگ سر بزنم
خاله زهرا
1 خرداد 92 21:02
زينب جون چند تا عكس جديد ازش بگير به عنوان شكار لحظه ها...وقتي حواسش نيست خيلي با نمكه


حتما....یادم میمونه
خاله فاطمه
3 خرداد 92 14:21
چقدر این تی شرت خرگوشیت بهت میاد وقت کردی یه کم تیپ بزن نیم وجبی