فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

شهر بازی دوباره...

1392/3/30 10:21
نویسنده : مامانی
586 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که فصل امتحانات بنده(مامانی)

 

 

بسیار بسیار نزدیکه ما دیشب تصمیم گرفتیم

 

 

 برای اخرین بار (یعنی تا پایان امتحانات)

 

 

بچه ها رو یه دور ببریم پارک....

 

 

 

 

 

 

 

تنها عکسی که تونستیم از فاطمه شکار کنیم و

 

خرابش نکنه

 

 

 

ادامه مطلب ترسناک...

 

اگر قلبتون ضعیفه دیدن ادامه مطلب

 

توصیه نمیشود

 

 

 

امتحانات   

 

 

 

ترسناک

 

 

 

من:

 

 

 

استاد:

 

 

وقت کم

 

من:


 

 

استاد:

 

 

درس زیاد

 

من:

 


 

اسناد:Albert Einstein

 

 

 

و در اخر قیافه ادم در ایام امتحانات

 

 

 

  

امیدوارم همگی موفق باشییید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله زهرا
1 خرداد 92 20:29
سلام خواهر گلم و فاطمه جون!
خاله تو كلا كارهاي سخت مثل بازي و تفريح رو انجام ميدي و منو مامانت كه خيلي راحت طلبيم و همش درس ميخونيم و امتحان ميديم...واقعا شرمنده روي تو شديم


واقعا!!!!
مامان ضحی
1 خرداد 92 22:42
عزیییییییییزم بازم جای ما خالیه مگه نه


خیییییییییییییییییییییییییییلی
مامان ضحی
1 خرداد 92 22:45
با این تصاویری که گذاشتی ما که میخواستیم بیاییم پیشتون شرمنده شدیم دیگه رومون نمیشه بیاییم


مگه قراره شماهم بیایید نمی دونستم فکر کردم فقط مادر میاد
منزل خودتونه
حسنا
2 خرداد 92 0:38
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم وب داری می تونم دخمل نازتو با خواهرزاده های عزیزم راببینم دلتنگ همتون هستیم چشم انتظار دیدارتون


خاله فاطمه
3 خرداد 92 14:46
از پشت سر هم خوشکلی ها خاله
آخه اینم شد عکس مامانش



هنریه دیگه..
سوری مامان زهره
13 خرداد 92 1:18
همه با صدای بلند تکرار کنیم:
ما می تونیم چون خرخونیم

پاس می شیم چون می تونیم

نتیجه: خرخونی با داشتن یک بچه کوچیک=پاس شدن


کاش بودی و میدیدی پریروز از 2 ظهر تا 5 صبح میخوندم...
وحشتناااااااااک بود.. البته درسش مطالعاتی بود ازین شب امتحانیا..
مامان ضحی
22 خرداد 92 1:02
سلااااااااااااااام کلولولولولو امتحانات تموم شدن هوررررررررررررراااااااااااا
ممنون از دعوتت خانوم گل.


اره خدااااااااااااااااروشکر
عمه مریم
22 خرداد 92 9:32
سلام مهربانم
دوستتون دارم. زود بیاین که دلمون براتون یه ذره شه . یه ماچ گنده بچسپون روی لپای فاطمه


ممنونم...ان شاالله