فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه ناناز

شب میلاد مهدی

1392/4/3 12:04
نویسنده : مامانی
889 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا بقیه الله

 

 پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

دیشب یعنی شب میلاد ما هم مثل بقیه مردم

 

از خونه رفتیم بیرون

 

 

 

اخه اینجا قمه و شادی مردم واقعا دیدنیه

 

جای همگی خالی

 

 

 made by Laie

 

 

خیابونا خیلی شلوغ شده بود...

 

اینقدر که نه میشد حرم بری نه جمکران

 

 

 

 

مردم شیرینی وشربت میدادن ...اسپند

 

دود میکردن...خیابونا رو اب میپاشیدند

 

گل گذاشته بودند وشهر و چراغونی کرده بودند

 

صدای مولودی امام رو از هر جایی

 

میشد شنید...بوق میزدندو دست

 

بالاخره شادی تو شهر موج میزد حساااابی

 

 

 

اینم عکسامون در ادامه مطلب

 

 البته خیلی کم عکس گرفتیم ...

 

 

عکس        عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم نذری های مردم که

 

 همینجور که رد میشدیم مینداختن تو ماشین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منصوره.الف
3 تیر 92 11:37
صبحدم پيك مسيحا دم جانان آمد گفت برخيز كه آرام دل و جان آمد سحر از پرده نشينان حريم خلوت نغمه برخاست كه شاهنشه خوبان آمد عیدتون مبارک التماس دعا!
بابای ملیسا
3 تیر 92 12:37
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .
مامان ضحی
3 تیر 92 13:38
عیتون مبارک.
ای شیطون فهمیدم چه کردی ولی من لوت نمیدم اومدی با هم حساب میکنیم


ممنووووووووووووووووووووووووووونم گلم
خاله زهرا
9 تیر 92 10:31
واي!خوش به حالتون...البته ماهم اينجا جشن هاي بزرگ و مجللي داشتيم.


بررررررررررر منكرش نعلت ...خواهر عزيزم!!!!
خاله زهرا
9 تیر 92 10:33
رفتين صفاسيتي...دوباره بدون من رفتين خوش گذرونيفك نكني من دلم ميخواست باشم هااااا.....اصلا




نه اصلا يادتم نبودم يه وقت افسردگي نگيري هااااااااا
منظوري نداشتم هاااا)))

حسنا
10 تیر 92 10:53
قبولت باشه مخصوصا از فاطمه خانم پس کلی خوش گذروندی دوستتون دارم


ممنون