فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه ناناز

تابستان 92

1392/6/14 1:16
نویسنده : مامانی
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ....سلااااااااااااااااام.... سلام

 

 

 

بالاخره بعد چند وقت من تونستم بیام پای وب ....

 

خعلی خعلی غوژحالم....http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

من تصمیم گرفتم خاطرات سومین تابستان دخملی رو

 

 به ترتیب بذارم تو وب از اولش تا اخر.....

 

 

هر پستی رو با قصه و عکساش بعد برات میذارم

 

اول تابستون تولد سه سالگیت بود که عکساشو برات گذاشتم

 

 و بعد برای ما ه رمضون رفتیم کهنوج کنار ریحانه جونی

 

 

 

 

بعد از ما مبارک رمضان اسباب کشی مادری به کرمان بود ...

 

 

وچند روزی رو کرمان گذروندی

 

 

و تو اون شلوق پلقی حسابی بازی کردی

 

 بالاخره امتاحانای تابستونی بابا سروکلشون پیدا شد

 

و ما بایست بریم قم برای همین تصمیم گرفتیم یه گردش

 

حسابی بریم تا تو یه حال وهوایی عوض کنی

 

این شد که ما از کرمان رفتیم دهبکری....

 

 

 

اونجا خیلی بهمون خوش گذشت وبعد رفتیم قم

 

قم بودیم که عمه مهری با خانواده

 

 اومدن زیارت حضرت معصومه(س) و مهمون ماشدن ...

 

 


 

بعععععععععد رفتییییییییییییییییییییییم مشهد

 

 

 

 

و بععععععد رفتییییییییییییییییییییم شمال

 

 

 

و بععععد رفتییییییییییییییییم خونه

 

این بود تابستون خوب ما

 

خدا رو شکر که به شادی گذشت ....

 

ایشالا همیشه همیشه شاد شاد شاد باشی

 

طبق معمول باید بگم...

 

دووووووووست دارم عشق کوچولوی منсмайлик

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حنانه زهرا
14 شهریور 92 10:11
وای مامانی خوش بحالتون عزیزم چقد رفتین سفر
عزیز خاله هزار ماشالله فاطمه جونی ناناز.حسابی خوش گذرونه ها


اره واقعا جاتون خیلی خالی بود...
من دعا کنم شما هم برید گردش ولی با ما...
هههههههههههههههههههههههههههه
مامان ضحی
14 شهریور 92 11:30
به به چه تابستون قشنگی منم شماااااااااااالل
اگه جای منو خالی نکرده باشی


تو که بابا یه اصفهان رفتی روی همه رو کم کردی
منم اصفهاااااااااااااااان می خوااااام
ایشالا همیشه خوش باشید یه شمال هم با هم بریم
مامان ضحی
14 شهریور 92 11:31
دلم برا فاطمه جیگر تنگید عکس بیشتر ازش بذار باشه
حسنا
14 شهریور 92 11:45
به به چه عجب آپ شدی
چه طراحی های قشنگی می بینم دیگه استاد شدی
ان شالله همیشه کنار خانواده ات شاد وخرم باشید
اول خودت بعدشم دخمل نازت یه بوس گنده کن


بععععععععله ما اینیم...
شما هم همینطور
خاله فریبا
15 شهریور 92 10:11
سلام به روی ماه فاطمه جونم و مامانی
چه مامان و بابای خوبی که اینقدر فاطمه جونی رو گردش بردن ان شاالله که همیشه لبت پر خنده باشه گلم


ممنوووووووووووووونیم...شما کجاها رفتید برامون بذارش
سودابه
15 شهریور 92 23:24
سلام خوبی .همیشه به گردش و تفریح.آهای بچه ها منم بس که عاشق شمال بودم اومدم یک دل سیر شمال به مدت یکسال
راستی یه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس از فاطمه جون عوض من بکن


راست میگییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟