فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه ناناز

ولادت کریمه اهل بیت

1392/6/16 1:44
نویسنده : مامانی
913 بازدید
اشتراک گذاری

 ای مظهر عصمت خدا معصومه

 

کن مرحمتی به سوی ما معصومه
 
ازما تورضا باش به جان زهرا
 
ای نام برادرت رضا،معصومه
 
 

 

 

 

 

 

 

 

ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر

 

 

مباااااااااااارررررررررررررکککککک

 

 

 

 

 

 

 

 

روزت مبارک گلکم

 

 

ادامه...ادامه...ادامه مطلب 

عزیز دلم متاسفاته نتونستیم

 

 شب ولادت ببریمت حرم تا توی این جشن

 

بزرگ شرکت کنی....

 

خیلی دلمون میخواست بریم اما نشد

 

برای همین بابا تو خونه برات جشن گرفت

 

بابایی ممنووووووووووووووووونیییییییییییییم ازت یه دنیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازم میگم یادت نره...

 

دوووووووووووست دارم عزیزتر از جانم

 

پسندها (2)

نظرات (8)

خاله فریبا
16 شهریور 92 2:50
به به چه بابایی
دستش درد نکنه. روت مبارک باشه فاطمه عزیزم


ممنونم... خوشحالم که بهم سر میزنی عزیزم
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 12:04
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر مبارک عزیزم


بر شما هم مبارک گلم
مامان ضحی
16 شهریور 92 14:12
اووووووووووووووووووووووووه چه کرده بابای فاطمه


ههههههههههههه چیه به ما نمیاد از این کارا کنیم
اینقد تعجب داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسنا
17 شهریور 92 9:37
ما نیز دلمان دختر خواست
روز دختر به دخملی وخودت تبریک می گم عزیزم ان همیشه یه شادی کنار هم باشید
دخملی قهر هم می کنه ناز داره
پس خواهرزاده های من کجان نکنه تنها خوردی هااااااااااااااااااان


ماتنها نخوردیم گلم اونا رفتن بیرون تهناییییی
ما موندیم خونه تهنایییی
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان حلما
17 شهریور 92 17:55
سلام کوچولوی ناز روزت مبارک باشه الهی همیشه زیر سایه پدر و مادرت سالم باشی و خوشحال.


ممنوووووووووووووووووووون هزارتا بوس...
سودابه
17 شهریور 92 22:50
سلام عزیزم روزت مبارک.
هی یادت باشه اول اینکه من اسم مامانا رو نوشته بودم که شما فقط مامانی هستی
دوم گل گلی جونم من گفتم که خیلی از مامانا که با اسم نی نی هاشون دختر من هستند
اگر از دستم ناراحت شده باشیمن فقط خواستم تبریک گفته باشم نه یکی از دختر گلهام ناراحت شه
به هر جهت همین الان اسمش رو نوشتم

فدااااااااااااااات شم من اصلا ناراحت نشدم تازه خیلی هم خوشحال شدم از کارت...بوس بوس بوس

سودابه
19 شهریور 92 0:58
سلام
نه ناراحتی تو کت هیچ مادری نمیره می خواد حقیقی باشه یا مجازی
دلم نمی خواد خاطر هیچ کدوم از دخترام مکدر باشه همین ولا غیر.



بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 17:50
با چند تا پست جدید آپم گلم زودی بیا