فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

تولد گلم...

1391/12/1 2:47
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایندفعه میخوام از شادیامون بگم از قدیم گفتن تا باشه شادی باشه ان شااله ....نیشخند

 

 

این بزرگترین اروزی منو بابایی بود که تو سالم به دنیا بیایی روزای اخرهرثانیه لحظه شماری میکردیم بیایی خیلی دلم میخواست ببینمت بالاخره نه ماه باهات هم کلام بودم سلامتیت یا قیافت و... خیلی برام مهم بود تا اینکه..............سوال

 

 

مادری 10 روز قبل از اومدنت اومد بود قم پیشم البته اصلا معلوم نبود کی میایی منتظر و ما همین جور منتظر تشریف فرمایی جناب عالی بودیممنتظر بنده خدا مادری دیگه داشت طاقتش تموم میشدکلافه فکر کنم عشق دیدن تو نگهش داشته بود والا اگه پای جون هم در میون باشه مادری بیشتر از سه روز جایی نمیموندنیشخند..نیشخند اره سرتو درد نیارم حسابی کلافه بود تا اینکه...

 

 

تا اینکه از وقتی که برای اومدنت زده بودند گذشت وتو نیومدی که نیومدی...19 تیر عید مبعث بود به خاطر همین من 18 تیر رفتم بخش و حسابی هم گندش کردم که اره بابا من از وقتم گذشته یه دو سه سالی میییییشه...قهقههنیشخند

 

 

که اونا قبول کنن و تو روز عید به دنیا بیایی اما.....ناراحت اون روز حسابی شلوغ بود البته من بستری شدم اما تو نیومدی و افتاد برای روز بعد از عیددل شکسته....

 

 

اره 20 تیر 1389 ساعت 7:35 تو توی بیمارستان ولی عصر قم به دنیا اومدی..هوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

 

 

فرشته کوچولوی ما فرشتهبا خوش قدمی تمام پا به زندگیه ما گذاشته بود بهترین روز زندگی منو بابایی..خندهفرشتهقهقههخندهفرشتهخندهقهقهه

 

 

فاطمه عزیزمون I LOVE YOU   I LOVE YOU    I LOVE YOU♥قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)