فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

نوشمک...

1392/2/17 9:43
نویسنده : مامانی
710 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تو حسابی حوصله ات سر رفته بود و وقتی من و بابایی داشتیم فیلم

 

میدیم همش یه درخواستی میکردی تا ما رو بلند کنی....که یه بار....

 

همش میگفتی:منو نگااااااااااااااااااااااااا کنییییید ....من من من نگااااااااااااکنیییید

                                                   

اینقدر داد زدی تا بالاخره من گفتم خب چیه اینبار  چی میخوای؟؟؟؟؟؟سوالسوالسوال

 

گفتی:کی نوشمک میخواد؟؟؟(اصلا نوشمک نداشتیمنیشخند)

 

ما خندمون گرفت لبخندو من گفتم من میخوام...

 

الکی گفتی بیا....خیلی حرصم گرفت کلافهکه بابایی دلش برات سوخت و

 

بیخیال فیلم شد و گفت:بیا بابا من نوشمک میخوامخوشمزهچشمک

 

که تو هم خندیدی وبه بابا  گفتی :دیگه تموم شد...دیگه نلالییییییم...

 

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهفداااااااااتقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحی
15 اردیبهشت 92 20:51
دلم برا شیرین زبونیات تنگ شده گلمممممممم
خاله فاطمه
3 خرداد 92 14:44
بالاخره توی این اتفاق کی ظالمه کی مظلوم؟؟
خاله جون تو حتما توی این زمینه به مامانت رفتی آخرش یه مردم آزار حرفه ای میشی



قضیه همون رشته دزیه