فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

ضحی نازی

1392/2/17 11:44
نویسنده : مامانی
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

ضحیقلب  ضحیماچ  ضحیقلب

 

ضحی جون من عکس خوکشل ازت نداشتم بذارم کنار عسکای فاطمه

 

هر چند تا وبلاگت هست عکساتم کنار ماست...

 

                                                                                                         

همیشه وقتی فاطمه خوابه من می یام سراغ وبلاگ اخه فاطمه تا

 

ببینه من اومدم تو وب میگه:عشکا ضوحی بیار بیبینم...

 

بعد اینقدر وبلاگتو بالا و پایین میکنه وتا تک تک عکساتو تفسیر و یه ماچ

 

از روی صفحه نثارشون نکنه ول کن نیست.

 

به جای عکس ضحی جون ادرس میدم عکساشو ببینید....

 

توی پیوندا(ضحی نازی) توی سایت ضحی قسمت اخرین مطالب

 

(مسافرت عید(1))

 

من عاشق این عکساشم قلبقلبقلبقلبقلبقلبفدااااااشنیشخندقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحی
15 اردیبهشت 92 20:52
دوووووست داریم فاطمه جون دلمووووون برات تنگ شده جات پیش ما خالیه
خاله زهرا
1 خرداد 92 20:54
چقدر اين دختر نازه...حيف من هنوز نديدمش