فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

هویجوری...

1392/4/1 11:18
نویسنده : مامانی
648 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

سلام ...سلام...

 

مامانی...عزیز دلم...

 

 

هر چی توی این سه هفته امتحانات ازت عکس

 

 

 گرفتم دارم میذارم تو وب تا ایشالا

 

 

همیییییییییییشه بمونه....

 

این عکسارو هویجوری گذاشتم....

 

 

 

وقتی درس میخوندم گلهای باغچه رو گذاشتم کنارک

 

 

 که تو هی میخواستی برشون داری

 

 

منتظر موقعیت بودی.....

 

 

 

 

این عکسو تازه پیدا کردم یادمه اون روز

 

 

شماها رفته بودید روی حیاط

 

 

هرچی صداتون میزدم نمی اومدید تا اینکه

 

 

سفره رو پهن کردم و با ناامیدی دوباره

 

 

 گفتم :بیایید ناهااااار....تا رفتم تو اشپز خونه

 

و بر گشتم شمارو دیدم که......   

 

 

 

 

 

ولادت امام علی (ع) برای تو هم کادو خریدم....

 

 

گفتم بزار عکس بگیرم بعد کادو رو بهت میدم....

 

بمیرم داشت دلت اب میشد

 



 

 

 

کادو.............چیزی که نیاز داشتی..........

 

 

مامانی بد جنس

 

 

 

 

 

بمیییییییییییرم.....چقدر خوشحال شدی.........

 

 

من از کااااااااااارم پشیمونم

 

 

 

 

 

عکسااااااااااااااااااااااااااااای ننجونی..

 

 

 

 

 

بعععععد از حموم.....

 

 

 

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله زهرا
29 خرداد 92 10:21
خاله تو چرا اينقدر زخمي شدي!!!عكسي كه نشستن سر سفره خيلي قشنه



maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnonam az nazaratet




ye kocholoyi sare binisho ye gaze naghabel zade boooood


مامان ضحی
1 تیر 92 9:40
چراااااااااااااااا کادوش سایزش نیسست
الهی عزیزم از دست این نی نیایی که بچه هارو میزنن چه میشه کرد


man toye nazar dadan farsi nadaram.....
vaghan shoma ham fahmidid andazash nist....man sharmandam
سوری مامان زهره
2 تیر 92 11:04
با چادر و روسری کپی مامان جون عصمتت شدی

بزار مامان جونش ببینه!!!!!!!!!

حسنا
2 تیر 92 12:15
الهی چه دخملت ناز شده تو چادر دوستتون دارم خیلی زیاد

ممنونم گلم....چشات قشنگ میبینه

خاله فاطمه
2 تیر 92 23:27
هم اون عکس سر سفره هم کش رفتن گلها هم (بمیرم) نگاه کردنش به کادو خیلی قشنگن
تو بهترین مامان دنیایی که چنین لحظاتی رو برای نازنینت ثبت میکنی

ممنووووووووووووووونم واقعا خوشحال شدم الانه که اشکم در بیاد...خخخخخخ
کاشکی خودش اینو بدونه

خاله فاطمه
2 تیر 92 23:29
پیشنهاد میکنم به عکاسی به طور جدیتری بپردازی به نظرم عکاس عالیی میشی
یه وب هم بذار واسه عکسات تا دیگران هم ببینند


من واقعا نفهمیدم مخسرم کردی یا جدی گفتی؟؟؟؟؟؟
هر چی بود ممنون عزیزم

مامان ساجده
19 تیر 92 16:15
سلام ماشالا به دختریتون
اگه اجازه بدین بلینکمتون

khoshhal miiiiiiiiiiiiiiiiisham