فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

بازی وبلاگی

1392/3/31 15:07
نویسنده : مامانی
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستان عزیزتر از جان وبلاگی.

 

آرزوی شادی رو برای همتون دارم.

 

عزیزم مرسی که منو به این بازی بامزه دعوت کردی 

 

 

 

 

 

بزرگترین ترس در زندگیت؟

 

 

 

از دست دادن عزیزام

 

 

 

 

اگه 24 ساعت نامرئی می شدی چیکار می کردی؟

 

 دعا میکردم مرئی شم.......

 

مطمئن باشید کار دیگه نمیکردم 

 

 

 

اگه غول چراغ جادو توانایی براوردن یه آرزو بین

 

5 ت 12 حرف رو داشته باشه اون چیه؟

 

 

فراری بده.....هههههههههه 

 

 

 

 

 

از میان اسب و سگ و گربه و پلنگ و عقاب

 

کدومو دوست داری؟

 

 

عقاب 

 

 

 

 

 

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

 

 

موش و گربه

 

 

 

 

 

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

 

 

من اصولا در پخت انواع و اقسام غداها

 

تبحر خاصی دارم.........باور کن

 

نیشخندنیشخندنیشخندقهقهه

 

 

 

 

 

اولین واکنش موقع عصبانیت؟

 

 

ترک محل....

 

 

وگاهی اوقات قهر....دعوا....کتک کاری....

 

 

و در نهایت کشتن

 

 

بعله یه همچین بچه خونسردی ام من

 

 

 

 

 

با مرغ دریا اورانیوم و خسته جمله بساز.

 

 

ای مرغ دریا!!!

 

از دوریت خسته ام و اورانیوم  بدنم کم شده

 

  

 

 

دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟

 

 

 من وشععععععر

 

 

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت

 

حال، گذشته یا آینده سفر کنی اون روز کدومه؟

 

 

خب معلومه.....دیدن روزی که میمیرم.....

 

شاید بشه کاری کرد که نمیرم...

 

 

 

 

چه رنگی هستی؟ چرا؟

 

 

 

صورتی پر رنگ

 

 چون دخملونه است

 

 

 

 

 

اگر قرار باشه یه روز از ایران بری

 

کدوم کشور رو برا زندگی انتخاب می کنی؟

 

 

 

میرم امریکا اغتشاش میکنمEvil SmileEvil Smile

 

 

 

 

 

بهترین اسمس در اینباکس گوشیت؟

 

 

در حال حاظر....

 

از طرف بابام...دوستت دارم مراقب دینت باشloveshower.gif

 

 

 

 

 

اگر قرار باشه 3تا از آشناهاتو امشب

 

به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کیان؟

 

 

امشب حالی نیس...

 

شرمنده بعدا از خجالتتون در میام

 

 

 

 

 

اگر قرار بود کسی رو ملاقات کنی؟

 

 

همیشه و هر روز مامانمو...... inlove2.gif

 

 

 

 

اگر قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت

 

حذف کنی اون یک کلمه چیه؟

 

شک

 

 

 

 

اسم دیگه برای وبلاگت؟

 

روز و شبم تویی عشقمlove couple 03

 

 

 

 

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

 

 

خرما...........مشکی و مغرور و خوشمزه

 

 

 

 

 

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

 

 

کیییییییییییی ....من؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست www.bahar-20.com

 

 

 

 

کاشکی...

 

 

هیچ کس از دست من ناراحت نمیشد

 

چی میشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ضحی
1 تیر 92 9:42
احسنت اعتماد به نفست منو داغون کرده

ما ایینیییییییییییییم دیگه...ههههههههه

سوری مامان زهره
1 تیر 92 12:33
تو خرما باشی و مشکی بقیه چین؟!!!


بقیه هلوووووووووووووو
خاله زهرا
2 تیر 92 20:05
عجب!!!تو از اول همينجوري بودي خواهرم؟؟؟حيف تو كه من خواهرتم!!نشناختيمت ها...


من....من....من همیشه اینجوری بودم.....باور کن..
خاله فاطمه
2 تیر 92 23:20
اگه لحظه مرگتو ببینی و بفهمی که نمیتونی جلوشو بگیری به نظرت بازم دوست داری ...؟
خب یه روز نامرئی میتونی کللللللللللی مردم رو بترسونی
همه غذاهارو بلدی درست کنی ؟؟؟
پس چرا هر وقت ما میاییم خونتون فقط بوووووووووق درست میکنی


مگه شما خونه ما هم میایید اگه اومدید بگید ما هم بدونیم..ههههههههههههههههه
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 17:42
خیلی بامزه بود عزیزم