فاطمه ناز منفاطمه ناز من، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه ناناز

اذیتای مامانی...

1392/4/1 11:22
نویسنده : مامانی
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...

 

 

 

من هر از گاهی اذیتت میکنم اما... 

 

 

 

یه روز صبح وقتی هنوز از خواب بیدار نشده بودی

 

شروع کردم به بوسیدنت...بوس ...بوس...بوس 

 

خواب خواب بودی..

 

 

 

بعد از یه خورده اذیت کردنت...

 

 

 

یه کم بیشتر اذیتت کردم..

 

 

دیگه عصبانی شدی و هی میگفتی :

 

نکن خواب میایه..

 

 

 

جوووووووووووونم فدات ...عاشقتم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطمه
25 خرداد 92 22:16
خاله جون نشنیدی از هردستی بدی از همون دست میگیری؟ منظورم وقتایی که تو مامانی رو اذیت می کنی و نمی ذاری بخوابه خب مامان هم خواب میایه
خاله زهرا
25 خرداد 92 22:18
سازمان حمايت از كودكان داره چيكار ميكنه كه موجود خطرناكي مثل تو راس راست تو خيابونا ميچرخه!!!


والاااااااااااااا
خاله زهرا
25 خرداد 92 23:03
درضمن خاله جون دفعه اخرت باشه از اين كارا ميكني مگر نه ميخورمت...اون وقت سازمان حمايت از كودكان من رو هم همراه مادرت ميگيره!!


هههههههههههههههههههههههههه




گفته بودی جوابای کوتاه میدم......راستش چی بگم:/

سوری مامان زهره
27 خرداد 92 15:12
خواب میایه
مامان ضحی
28 خرداد 92 0:13
مامانی چرا گل دختری رو اذیت میکنی

ببخشیییییییییییییییییییییییید....حسش میاد